T.I. - That's all she wrote

Anonym om And i'm like fuck you:

bytte


Svar: OJ , jag ber så himla mycket om ursäkt, bytte* förlåt allesammans! :(


Skulle ju sova hos Karin igår men båda var helt döda och ingen av oss kände oss speciellt roliga så vi bestämde oss för att ta det en annan dag ! Gick istället ut med Linnéa runt 9 och gick kanske in till mormor någon gång över 10. Sen sov jag kvar där. Nu är jag hemma och pumpar musik , som vanligt dåraa. Ska ta och duscha och sånt snart, gud vad skönt ! Sen dra in på mitt rum och glo på filmer hela dan tror jag.. Sen BB ikväll, hihi.

POSS

uttjatad som fan, men i fucking love it.

T.I. – That's All She Wrote - feat. Eminem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0