And i'm like fuck you

Sitter och smuttar på min Coca-cola och väntar på att Karin ska messa och säga att jag ska kommaaa. Jag sa att jag var skit sugen på att se Titanic , så hon ska typ hyra den, Yeeey ! Kommer gråta floder säkert som jag har gjort alla andra gånger jag sett den hoho. Meen nu måste jag platta mitt hår lite till för det blev cp efter att jag hade haft uppsatt, haha jag som skulle bli lugnare med plattningen....... Fast har faktist lugnat ner mig med det rejält. blnfiafsnklawsk pusshej.

Såhär ser jag ut just nununununu, sneeeela bry er? :(



Böt tröja efter jag tog ''ansiktsbilden'' IFALL NI UNDRA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bytte

2011-04-03 @ 09:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0