Äckliga psyko kärring

D-D-DAMP. fucking idiot kärring vad täääääääääänkeruuu meeeeeed ?!?! Damp stort sätt hela fucking skoldagen. ÄCKEL IDIOT ******************** LÄRARE. DU KAN TA DIG. HELT BORTA I HUVUDET, STÖRDA FAN. Försök sätta dit mig igen så ska du få se på ett helveteeeeeee. PFF, OCH VADÅ ATT LÄRARE FÅR HA ÅSIKTER OCH SÄGA DEM MEN INTE ELEVERNA?!?!?!?! HÖR DU SJÄLV VAD DU SÄGER  JÄVLA VINDÖGDA HAR TAND?!!!!!?!?! Jag svär, ska göra allt för att få dig sparkad, du har fucking trackat mig tillräckligt äckel, fyfan vad du ska få ångra det. Jag svär den dagen jag slipper dig, DET KOMMER VARA EN AV DEM BÄSTA DAGARNA I HELA MITT FUCKING LIV. JAG KOMMER GARVA, OJOJOJ VAD JAG KOMMER GARVA ÅT DIG. LEker jävla ängel framför andra lärare och ändrar personlighet till MAX sen när ingen annan lärare är med, då jävlar kommer djävulen fram. Klaga på allt jag gör, ALLTID JAG, ALLTID JAG?!!!!!!! DET FINNS ANDRA OCKSÅ DITT FUCKTARD, SLUTA FÅ ALLT TILL MITT Fel OCH KLAGA PÅ VARJE LITEN sAK JAG gÖR, HAR FÅTT NOG AV DIN ÄCKLIGA BULLSHIT. Haha garvar åt dig patetiska människa. Dra hem till dina grisar och stanna där, idi.


Kommentarer
Postat av: David

kul dag hör jag.

2011-05-02 @ 19:56:15
Postat av: Elin

haha hon är sjuk o har alltid varit, hon o hennes jävla " äre fika? slickar sig om munnen o de e inte mööÖÖÖÖÖÖÖjligt.... o nemen dehär e inte OK ! HAHA <3

2011-05-02 @ 19:57:43
URL: http://elees.blogg.se/
Postat av: Jenny

skit i fittan, kommer till din skola nån gång och smäller till na <3

2011-05-02 @ 22:35:35
URL: http://jennyahlstrom.blogg.se/
Postat av: Ana

HAHA vad mycket ilska ;D!

2011-05-05 @ 10:30:48
URL: http://dontbeusual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0