We would be awesome together

Drog till Karin igår, vi hade inget och göra så vi drog till Hit the Beat på Grand, HAHA. Täffade några kompisar där. Drog kanske kvart i 11. Kom hem till henne, tog kvällsfika, kollade kanske 20 min på en film, gick och la oss, pratade ett långt tag, sen somnade vi. Vaknade idag, åt frukost, gick och la oss igen, vaknade 12:15, åt lunch, drog till centrum o köpte Plast muggar till henne fest ikväll och typ sugrör HAHA. Så drog hon hem och jag drog till mig. Tar en dusch runt 4 och börjar fixa mig. Sen kommer syster tror jag, sen Ragge som sover här, så drar jag till karins fest, sen hem och är med sis och Ragge dåra. Blir nog braaa !

♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0