We should say goodbye.

Igår stressade jag som fan efter skolan. Sjukt, hade damp. Iaf drog hem , duschade, slängde i mig mat osv , sen mötte jag Karin så åkte vi ner på stan och kolla runt lite. Sen träffa vi Jonas en stund, sen kom Elin & Andreas. Senare kom Jenny. Ett tag efter drog Jonas, och resten av oss drog till Stabby typ. Var där ett tag, super mys. Sen kom Karins mamma och hämtade Karin, och då gick resten av oss med Andreas en bit till Konsum. Sen drog jag, Jenny och Elin till Elin och sov där. Super mysigt. Vaknade ganska tidigt imorse och efter frukost någon gång åkte Jenny hem , ett tag efter åkte jag och Elin till stan, jag köpte en sak på H&M, elin mötte Andreas så åkte jag hem. Sen har jag gjort lite olika sen jag kom hem men inget värt att nämna. Är inte på bästa humöret just nu tyvär.

Så här såg jag ut hela dagen i stort sätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0