Sometimes goodbye is the only way out


Sitter och små ler lite för mig själv .. Tänker på folk som leker så mogna, men som ska vara så satans provocerande (stavning?) och ska vara vara kaxiga, fast lite diskret. Ni vet sånna man inte känner, men träffat någon gång som man har på facebook eller så. Om ni ska vara kaxiga kan ni väll vara det fullt ut åtminstonde så jag kan köra med samma stil mot er era äckliga sopor? Åh så söta ni är, eller inte ♥


Nu till dagen ! var i skolan.. var kul , mycket skratt ! och tjaa, åt lite brie ost med kex när jag kom hem, sen glass. Jag vet vad ni tänker '' jävla fetto , sluta ät.'' men fan, lite fett är alltid bra, bara mer att älska ju ! Veckans planer ser ut såhär hittills : Imorrn ska jag försöka pugga lite, fredag kanske jag drar ner på stan, we'll see, på lördag blir det förmodligen fest och så sover Raggeballe här, på söndag ska jag nog städa rummet lite så det blir fint. Längesen jag hade en halv vecka planerad HAHA, gull.

pussar,kramar,kyssar osvosv

ååååååååh så söt Sudden äär, snutteputtenutteen !

Kommentarer
Postat av: Jenny

vem/vilka? :O <3

2011-03-03 @ 16:16:55
URL: http://jennyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0