I'm still mad as hell

Första lektionen var sprv. Kom lite sent men det var lugnt. Jag och Elin hade skit kul haha. Sen var det svenska, älskar svenskalektionerna! Sen idrott där vi körde fotboll. Gjorde ju illa foten igår och gjorde illa den mer idag :( men jag ba köörde ändå liksom. Sen hade vi 2 lektioner till och på So:n hade jag så jävla kul HAHA. jag och Salli tog massa kort också , dem här undeer hihi. Imorrn är det finally fredag, blir somsagt stan med Karin o maybe Elin, sen sover jag och Jenny hos Elin. Men har redan skrivit det kom jag på h3h3. Kommer dock missa Vampire Diaries imorrn , BAJS. Men ska kolla på det på datorn ist hos Elin när hon och Jenny förmodligen har somnat eftersom dom alltid somnar först, så klena så ♥ hihi.

Normala tjejer ! Var bara tvungen att täcka på sista bilden.. förlåt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0