I'll keep you locked in my head

En tredjedel av klassen '' bland annat jag'' och en tredje del av alla andra klasser åkte 08:15 imorse till ett universitet där det var en redovisning eller vad det heter. Kan inte säga vad som det handlade om för vi skulle inte berätta till någon i vår årskurs och jag vet att en och annan läser min blogg sa'tt. Vi spenderade iallafall hela förmiddagen där och jag kan säga att jag var supernära på att gråta. Tycker så synd om vissa personer. T.ex. en tjej som var där som har förlorat allt, verkligen allt. Och jag förstår mig inte på folk. Hur kan man överge en människa efter att den varit med om något sådant? Blir äcklad av dem. Aja. Åkte tillbaka till skolan, åt lunch, reflekterade över dagen & ämnet. Gick till lektion, och efter den hade vi bara en till sen slutade vi. Somnade när jag kom hem, och det var så jävla skönt kan jag säga.

Mitt hår var platt när jag gick hemifrån imorse,
och såhär såg det ut när jag kom hem. bajsväder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0