if you kiss me now i know you'll fool me again


Blev lugn igår kväll några min efter inlägget HÄHÄ. Gick ut med D några minuter och pratade. Sen in och kollade på DHW & BB
. Nu Sitter jag här, dricker cola, äter kladdkaka och har förbannat ont i min fot :( Gjorde illa den när jag sparkade T på drotten... Biologi provet gick förvånande nog bra faktist. Kunde näästan allt, även fast jag inte ens läste hälften av alla sidor man ska ha läst. Plus så läste jag bara snabbt egenom allt ganska sent. Jag är fett stolt hahaha. Snart är det freedag ! Då får jag mina pengar och då åker jag ner med Karin på stan och kollar lite tror jag. Sen drar jag till Elin och Jenny och är med dem fina tjejerna. Kanske kommer någon mer vad jag har hört. Sen får vi se vad om händer helt enkelt.

kärlek ♥



Kommentarer
Postat av: Theodormargrete

Wonderful site. Please continue this great public service.

2012-08-23 @ 10:19:02
URL: http://theodormargrete.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0