Hold it against me

Dagen har vart super mysig. Vaknade ganska sent, duschade och sånt sen drog jag ner på stan och mötte Karin så drog vi dirr till Bikbok och köpte demdär satans jävla tröjorna haha. Men den färgen Karin ville ha fanns bara i stl M så hon tog en mörkblå som jag ist, och så fick jag låna en hundring eftersom dem kosta 400 och jag bara hade med mig 300, så det var jätte snällt av dig bebis ! Sen gick vi runt lite, så köpte hon ett par skit söta shorts på cubus hoho. Sen gick vi runt lite till, sen till sist satte vi oss och schtekte i solen på stora torget haha. Sen drog jag hem och nu sitter jag med Linnéa och väntar på att Raggeballe ska komma så ska vi hyra film och så. Myyyyyyyyyyyyyys.

Innan jag drog till staaan


Smygbild på halva Karin sötan när vi satt och ''schtekte'' haha.


Skit dåliga bilder på tröjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0