Am i just like you?

Skönt väder idag. Fast har varit jätte frusen hela dagen, konstigt.. Var kul i skolan, fast har varit ganska rastlös hela dan. Haha Linnéa gick och köpte nappar, så fick jag och Karin en varsin att suga på hihi. Så medan de andra i klassen stod och kollade när läraren höll på med ett får hjärta och lungor, så gick jag o Karin runt lite med Linnéa och sög på våra nappar. Höll på att spy när jag såg detdär hjärt helvetet. Så jävla grose. Aja hade engelska prov idag som jag inte pluggat till. Brukar aldrig plugga till engelska prov för det är det enda jag är bra på. Var väll 4 frågor jag inte kunde, så borde kanske pluggat lite ändå. Imorrn har vi ett till prov fast i Biologi. Kommer gå åt helvete eftersom jag missat massa lektioner och har svårt för alla ämnen i NO. Men får väll läsa någon sida ikväll så jag kan svara på en fråga åtminstonde ..


Ser ut såhär idag, Glamour. Dock hade jag annat på mig i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0