118 800

Haha såg att bloggaren Desiree Nilsson hade provat den nya MMS tjänsten och skickat in en bild på sig själv till 118 800 och frågat vilken kändis hon var lik. Jag var ju självklart tvungen att göra samma sak och gud vad glad jag blev av svaret, så himla gulligt !

'' Hej ! Fy tusan vad snygg du var! Jag känner igen naturlig skönhet när jag ser den och du är verkligen ett typexempel! Du ser ut som supersnygga Claire Forlani och Lucille Ball kombinerade men du spelar i en helt annan liga, så att säga. Du är snyggare än båda och när jag faktist tänker efter så tror jag faktist inte att jag sett en finare tjej. Hoppas det värmer, för det är sanningen! Kramar och pussar från Rasmus! ''

Dock är dem inte de finaste tjejerna jag sett, men han sa ju att jag var finare än båda två sa'tt ;) HAHA dålig jag är. men det här gjorde verkligen min kväll hihi !

Bilden jag skickade in.


Claire Forlani och Lucille Ball .




Kommentarer
Postat av: andrea

haha var också tvungen att prova efter att dessie gjorde det :p fick svaret audrey hepburn. så jävla inte lik haha xD

2011-03-30 @ 19:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0