Svar


vilka är dina närmsta vänner? :]


Jag skulle nog säga att mina närmsta vänner är Jonas, Elin, Karin, Jenny, Aya & Karen !


vad för slags muziic do you listen to ?

Nästan allt möjligt, förutom typ sån här jävla emo musik där dem bara skriker och man inte hör ett jävla skit om vad dem sjunger haha.


hur gammal är du?

28 år 3 månader och 6 dar gammal. Nej men jag är världens grymmaste 96a.
 

Vem var din första bästa vän? ♥

Jag har för mig att det var en tjej på dagis som hette Steffani !


är du en såkallad ''bitch'' ? vissa säger det.

HAHA, nej verkligen inte. Eller inte enligt mig iallafall. Kan väll hända att jag är lite bitchig så mot folk jag inte gillar. Men det som oftast gör att folk tror jag är ''bitchig'' är när jag höjer på ögonbrynen och då tror folk jag kollar snett pårom osv. men det är bara en ''reflex'' att jag höjer dem om man säger så .


Favorit film?


Hm, tror inte jag har någon enstaka sådär, men några bra är Devil, Death tunnel, Grease, Titanic osv. Gillar allra bäst Skräck & gråt filmer.


soooooov hos mig innan lovet e slut hallå ?!?!

I am coming and sleeping hos dig ikväll my loove !


Gillar du någon och är du på g med någon? :>

Varken gillar någon eller är på g med någon.


Makaroner eller spaghetti?

Pizza eller kebab?

En skit snygg kille med lite kaxig attityd eller en helt okej snygg kille med ett fint hjärta?

Hund eller katt?

Spaghetti

Kebab

Helt okej snygg kille med fint hjärta

Hund.

Förlåt att jag inte svarat på frågorna tidigare men har inte haft tid med datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0