Jag vet inte hur jag bär mig åt..

mmm skolan var riktigt niiiiice idaaag. Tror min matte lärare hatar mig, hon hon hon tycker inte om mig, bara skäller på mig hela tin BUHUHU :''( who gives a fuck , sköt ditt jobb istället, FÖRFAAAAAN. hehe. mmmm men jag mår inte så bra just nu, helt bajskorvig i huvää liksom. 5 år all over again HELL YEAH. PÅ TALA OM STORA BOKSTÄVER -> JUSTE, Jonas pOoOnken var här en stundis, det var tråkigts... nejmen mysigts, nej men någonting var dä. Ska nog avrunda nu innan dethär går överstyr H3H3, pyss.

BLI VARMT NU SÅ JAG KAN ANVÄNDA MIN SKINNJACKA UTAN ATT
BEHÖVA FRYSA TILL DÖDS :((((
'' lägg märke till dubbelhakorna på smileyn hihi''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0