I really really truly hate you

Sisådär ''rolig'' dag i skolan, efter skolan drog jag o Elin till stan & hon böt sin piercing o jag köppte en ny, så åkte hon till sig o jag till mig & böt piercing. Det är en rosa tärning, men man ser typ igenom och smälter in i tungan kan man säga så den är ganska tråkig,  så ska köpa en svart någon dag när jag har ork. Sen har jag suttit och spelat lite Fifa och sånt. Älskar fifa fan, men jag suger så grroooovt på det så sitter bara o lakkar ur på mina spelare som inte gör som jag vill HAHA.
Imorrn blir det slagg i stan hos Elin, eller ja stabby men man kan ju promenera till stan eftersom det ligger så nära så jaa.

Jag och elin på idrotten igår, satt ju i dom där jävla ringarna o gunga hela lektionen hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0