Dag 5 - Det här upprör mig

Idioter upprör mig. Men iofs, vem blir inte upprörd av idioter?
Men typ fega människor, som inte vågar öppna käften och säga vad den tycker och tänker om en människa när den frågar, utan säger det bakom ryggen. Jag menar, om någon jag ogillar skulle komma fram och fråga vad jag tycker om den personen skulle jag inte ''fega ur'' utan jag skulle vara uppriktig och säga som det är.
Jag blir upprörd när en männsika är fööör känslig, blir skit irriterad osv.
Jag blir upprörd när man ljuger, jag blir upprörd när någon leker något den inte är, jag blir upprörd när någon bara mååste starta onödigt bråk, ja ni... Jag blir upprörd av mycket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0