Dag 2 - Min drömkille

Min drömkille, hm.

Han ska stötta mig genom allt jag gör, finnas där oavsett vad. Och aldrig någonsin svika. 
Jag skulle hellre ha en kille som är ärlig, omtänksam, blyg, snäll & har lätt för att gråta men kanske inte ser bäst ut, än en kille som ser sjukt bra ut men som är motsatsen till det jag just skrev. Självklart har alla sina brister men ni förstår. En kille jag kan känna mig trygg med, och sitta och gråta till filmer med haha.. En kille med samma sjuka humor som vågar bjuda på sig själv men ska ändå kunna vara seriös. Dock kan det vara sött när en kille är lite blyg, men till en lagom nivå. Ska vara något/några år äldre, för dem är oftast mognare i huvudet och så.

Det beskriver nog min drömkille , dock finns han inte men det står ju ''drömkille''.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0