Dag 1 - Om mig

hm, jag är en tjej, inte flicka och inte kvinna utan tjej på 14 år snart 15 som heter Emmelie Sivia Helena Jonsson om man ska vara exakt. Min familj består av min mamma, min storasyster och mig + vår hund & våra 2 katter.

Folk uppfattar mig som kall ibland. Beror nog på att jag inte gillar att visa mina känslor om man säger så. Är inte bäst på att visa sympati, gråter aldrig framför någon, kan aldrig säga jag älskar dig helt seriöst face to face till någon , osv. Det enda jag är riktigt bra på är att visa glädje och ilska , haha ni ska se mina damp attacker.

Är egentligen väldigt osäker i mig själv, vet inte vad jag ska säga i vissa situationer och så ibland. Men visar dock inte det framför folk. Samma sak med självförtroendet, jag leker världens självsäkraste men egentligen ligger mitt självförtroende på 0.

Jag är en lite galen tjej, kan göra massa saker som andra aldrig skulle göra för det är ''skämmit''. Skämtar jämt och ständigt, är en lite kaxig men till en lagom nivå.

Viktigast för mig är nog mina brudar, Har alltid kul med dem, vi får skolan att funka för oss genom att vara dem sjuka personerna vi är. Dock hatar lärarna oss.

Tja, vet inte riktigt vad mer det finns att berätta så det här får räcka.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Först å främst vill jag bara säga hur mycket jag verkligen älskar dig, och är stolt över den vackra tjej du alltid varit men även blivit, och sen vill jag faktiskt ge dig lite smisk för att du säger att din familj består av din mamma och syster när den igentligen består av dom följt både dig å Tinke sen ni va små dvs en moster som älskar dig mer än va du förstår å en mormor me samma känslor och även en morbror som älskar dig!!

2011-01-16 @ 02:45:43
Postat av: Anonym

Först å främst vill jag bara säga hur mycket jag verkligen älskar dig, och är stolt över den vackra tjej du alltid varit men även blivit, och sen vill jag faktiskt ge dig lite smisk för att du säger att din familj består av din mamma och syster när den igentligen består av dom följt både dig å Tinke sen ni va små dvs en moster som älskar dig mer än va du förstår å en mormor me samma känslor och även en morbror som älskar dig!!

2011-01-16 @ 02:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0