MMS blogg, blabla

Shooo brrre! Haha nej... Som ni ser på bilden så ligger jag i min säng som en nolifer. Hursomhelst så blev det fredags mys den här kvällen med massa gott, så jag väger numera 145.6 kg. Kollade nyss på någon jätte psykad film om någon kille som fick sin lägenhet bombad typ , sen blir han kompis med någon snubbe och dem bildar en under cover boxnings klubb typ där man kör utan skydd. Sen börjar den där kompisen göra massa kriminella grejer och startar en ny klubb typ men i slutet visar det sig att dem två snubbarna egentligen var en och samma kille och massa. Skit coolt :D ni kommer inte orka läsa allt men Fuck you. Hehehehe. Jag är trött :( Sov gott bajskorvar, för det kommer jag göra när jag drömmer om mina männn, *dregel* kyss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0