It isn't much

Har märkt att nästan allas bloggar, handlar i princip nästan bara om folks pojkvänner. Typ skriver, jag älskar honom blablabla, visst jag gjorde de också förrut haha min blogg handlade bara om min kille kändes de som. Men de e skiit irriterande, man fattar nog efter 100de inlägget att den personens pojkvän är snyggast,snällast, bäst i världen osv, fine WE GET IT. Och vi gjorde blablabla idag, ja samma sak som ni gör varje gång, berätta i liiiiiite mer detaljer snälla? :D  Hahah jag e skit possetiv idag men är fett irriterad, lol. Nej nu ska jag ta resten av coca-colan som finns kvar & sätta mig framför teven i mitt rum o kolla på en bra film, puss. Och btw, happy valentines day. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0