Helt jävla slut

Är såhäääääääääääär trött right now. Jag och E la oss runt 4, låg och prata i 140 miljoner år, sen somna jag, vaknade 8, somnade, vaknade 11, halvsov & gick upp 12. Haha. Drog iallafall ner på stan runt 2, mötte upp Bella ( som jag inte träffat på alldeles förlänge). Så köpte jag en jacka på H&M, love it. Sen var vi med syster och Jenny, sen drog Jenny efter ett tag. Sen drog Bella beebis runt 4. Så var jag och syster kvar på stan ett tag, sen drog vi till Ragge som fyller 19 år today, grattis snutten ! Det var super kul att få träffa honom, han e så jäva upptagen hela tin så ja. Åkte iallafall därifrån lite efter 18:00, kom hem lite över 19:00 och nu sitter jag här helt slut.  Ska ut med hunden nu

laterooo

fick bli en liten bild från sommras på födelsedagsbarnet  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0