When a man loves a bitch

Dagen har varit brabrabra. Fast fick psykbryt på min fula lärare som kan köra upp sitt fejjs någonstans där solen inte skiner. EHEH. Men annars var det kul att få träffa mina söta (fula) kamrater :* hahaha. Efter skolan har jag iallafall varit med David och Jonas tills för en halvtimme sen. Så dåliga, hade precis kommit hem från skolan och tagit bort mitt smink, bytit om till mjukis kläder (dregel) och typ ligger och halvsover och så ringer Jonas.... Kan ju inte peta heller sa'tt. MEN, nu ska jag fan ta och bestämma vad jag ska ha på mig imorrn, GOOD LUCK REETARD.

HAHAHa asså, HAHAHAH fattar inte ens att jag lägger ut den här gammla fjorre bilden...
Men asså jag saknar dig redan min ängel
:(

Kommentarer
Postat av: Jenny

åååh saknar dig också Emmelie, vi lär ju fan träffas snart! <3

2011-04-27 @ 20:08:59
URL: http://jennyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0