Läs inte. Snälla.

Låg på ballen o solade halva dagen ungefär. Så förjääävligt skönt kan jag säga. Sen runt 5 fixade jag o sis oss lite , så drog vi ner på stan och efter en stund kom Emilia så gick vi runt i lite olika affärer för Linnéa skulle leta kläder till '' Angels & Devils '' festen. Sen drog Emilia till några andra och jag och sis drog till bryggan och ba chillililade. Nu sitter jag hemma i min fina gungstol , driver. Är fettttttttt trött. ENTE BRA BRRRE. Bra beng unge. Neje. Har ingen som helst aning om vad jag ska hitt' på imorrn, fast tror jag och syster drar på en solning. Men kanske drar ner på stan o träffar Jenny, får ta det med henne på fb nu ! Så har hon loggat ut. Bajsunge.
för långt inlägg, HEJDÅ FÖRFAN.


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha förlåt :(

smsa näru ser det här så kan vi träffas idag :))))) <3

2011-04-19 @ 11:40:26
URL: http://jennyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0