It's taking me higher

Min lördag var as mysig. Jenny kom någon gång på dagen, så fixade jag och syster mig så drog vi tre ut. Gled runt lite här och där och hade det kul. Sen gick vi in och var med mamis killes dotter som är 9 år och heter Elvira. Så jeffla söt unge dedär. Var med henne flera timmar och busa, sen gick jag, Jenny och Linnéa ut lite över 10 någon gång i think, gick runt, satte oss och chilla, gick lite till och hade det as mys. sen gick vi och träffade R, J & D. Haha helt cp. Sen drog vi in runt 11:30 någon gång tror jag, åt mackor, tog bort sminket osv och la oss och prata i flera timmar. Idag har jag och Jenny legat på ballen och solat för det mesta haha. Kollade på termometern och det var/är fucking 25+ ??!?!?!?!?!?!?!?!?!!? Oh my f god. Jenny drog iallafall hem för ett tag sen :( Så nu ska jag duscha snart tror jag sen vet jag intee.

Bilder från igår & idag !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0