I'll never go back

Dr. Dre – Kush - Explicit Version

Haha har inte skrivit något här för jag har varit för upptagen, tivär. har knappt suttit vid datorn och det tycker jag är myycket brabrabra. Igår Var jag först med syster ett tag, satt på alkis berget med massa smått  och gått. Senare åkte jag ner på stan med mamma och handlade. Fick med mig 2 saker som jag behövde / verkligen ville ha + 3 saker till. Bilder på det längst ner. Sen drog vi hem. Efter jag hade ätit så hjälpte jag mamma att handla lite och efter det gick jag ut med David. Bra dag. Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.. Funderar på att dra en solning, det börjar ta sig förfan ! Men nu ska jag lyssna på min somsagt, grymma spotify lista.
PJUUZZZ.

Inköpen från igår.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0