I wanted to move on, cause he was wrong

Igår drog jag o sis ut med Jonas och David på kvällen, sen drog Jonas och senare kom M, M och någon mer.

Idag var det hk första lektionen, bakade muffins. Och skoja inte, mina vart awesoome. Sen massa andra lektioner som vi kan skita i, ja-a dååå. Lov nu för i helvete ! Så satanshelvetesbajsfanken plus alla fula ord jag kan skönt ! Ska försöka köra årets första grillning nu på lovet också, pratade om det med Karen po0onken påvägen hem. blir nog braaaa. Emilia ville att jag skulle med på någon fiesta ikväll men det har jag inte ork för, TYVÄR bebi. Blir Vampire Diaries för min del tonight ! Imorrn kommer Raggeballe också, blir stryk då förfan. Men nu ska jag ta och avrunda det här inlägget, blir säkert något mer ikväll.

Puss på er fucktards ♥


Kommentarer
Postat av: Theolyyyn aka mastern martin eheheh

M OCH M ? TACK TACK GULLIGT GULLIGT har faktiskt ett namn

2011-04-15 @ 17:08:01
Postat av: emmelie

HAHAHA martin, filåt

2011-04-15 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0