Hatar er, sluta läs min blogg.

Gick somsagt och mötte David efter mitt senaste inlägg. Chillade någon minut sen drog vi till busen och åkte ner mot stan där vi först mötte Jenny bebis. Vi drog till stathuset och var där ett tag, sen kom Jonas, då gick vi runt och gled lite på stan där det var ganska dött, SKÖNT. Sen drog vi till statsparken typ, och då kom Jacob lite också. Sen drog Jenny till sin buss, Jacob någonstans och Jag, David och Jonas gick hela vägen hem, haha ! För David skulle bevisa att han inte var lat, in my ass att han inte är. Senare på kvällen satt jag typ hemma vid datorn själv, och då hade David och Jonas gått in utan att jag hörde det, och SJÄLVKLART ska bög jäveln Jonas skrämma skiten ur mig, haha mitt hjärta stannade typ. Sen tog jag hål i Davids öra, OM han skaka haha. han var skit rädd ju.. Nu sitter jag här skit lack över att Rodney åkte ut ur BB. Helt jävla efterblivet. Kommer ju fan inte kolla på BB igen, d var Rodney som gjorde allt, så skön snubbe. Älskar dig Rodney, du är grym ♥ Så nu kan svenska folket dra raka vägen åt helvete. Eller slicka mitt rövhål, i don't give a fuck. Men åh så lack jag är. Hatar er alla, läs inte min blogg, fu all.

söta mongolider i statsparken.


Kommentarer
Postat av: Hatare

Okej, jag skiter fullständigt i din blogg, lek inte populär med dina inlägg på din facebook som den här titeln.

Du är fucking mobbad.

Du har kanske 60 läsare o leker som om du har 609453.

Häng dig



<3

2011-04-24 @ 23:48:09
Postat av: Jenny

hahaha gulligt :o

<3

2011-04-24 @ 23:49:17
URL: http://jennyahlstrom.blogg.se/
Postat av: emmelie

förstår inte logiken i din kommentar hatarN :( ska svara på din , ja, kommentar imorrn ! skriv ditt namn nästa gång btw, annars får man intrycket av att du inte vågar stå för vad du säger, ett tips ba !

2011-04-25 @ 00:59:57
URL: http://emmeliejonssons.blogg.se/
Postat av: Linnéa. Vågar skriva mitt namn och står för de jag säger :)

HatarN, vad är de där för äcklig kommentar? Ingen skriver eller säger så till min syster ok? Idiot, skriv ditt namn istället. Eller du kanske är feg? Om du skiter fullständigt i hennes blogg så behöver inte du läsa eller kommentera, ok? Jävla idiot jävel dra åt helvete.



Emmelie din blogg är bäst ignorera denna patetiska hatare ist för att ge hon/han uppmärksamhet. Love you sis <3

2011-04-25 @ 11:53:18
URL: http://tinke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0