1:a gången

Magnus Uggla – 1:a gången , jätte fin låt. Älskar den !


Stannade hemma idag för mådde inte sådär jääätte bra och var så förjävligt trött eftersom jag knappt hade sovit något. Så gick upp, fick mamma att låta mig stanna hemma, gick ut med hunden, gick och la mig, mamma väckte mig runt 12, tog ner tvätten, sen satt jag i mitt rum och kollade på Saturday Night Fever, så jävla bra och John Travolta e så JÄVLA het i den. Iofs är han het i alla filmer han var med i när han var ung.


Saknar den här söta saken jättejättejätte mycket :(

Kommentarer
Postat av: Kjellenya

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-05-10 @ 16:13:05
URL: http://kjellenya.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0