rock your booty

Elin snuttan somnade i sängen medans jag satt och nördade mej framför datorn igår igen haha, söt. Jag gick iaf och la mej runt 03:00 och messade runt lite till kanske 04:00/04:30. Sen vaknade jag runt 08:00, somnade om, vaknade runt 11.00, somnade om och sen till sist vaknade jag runt 12:00 och då vaknade Elin också haha. Åt pankakor till frukost, mmmmh ! Whatever, har fixat mej och så och ska snart dra mej till bussen och åka hem ... Kanske drar ner på stan eller något och träffar Felicia bebis. Ska även försöka se om Rasmus mongot pallar åka ner och ge mej min hudkräm som jag glömde hos han sist... Vi får se. Aja vi hörs senare , puss !

Outfit då,

Luvtröja - Elins , från GinaTricot
Grått baslinne - GinaTricot
Svarta leggins - Cubus


Ser dock lite emo ut men fixar till det när jag kommit hem
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0