baby life goes fucking on

Skolan var väll helt okej. Stack ifrån sista lektionen haha. Drog iaf hem, duschade, fixade och så, sen drog jag o mötte upp Elin så tog vi bussen till stan, så köpte jag nytt foundation, sen drog vi hem till Elin. Efter en stund kom Jenny beebis. Sen efter ett ganska kort tag var Jenny tvungen att åka hem :( Aja. Lite senare tog jag och Elin bussen ner till stan. Bara för att göra lilla Allen nöjd så mötte iaf vi honom, Damir och typ Ch tror jag att det var? Aja hälsade bara lite snabbt sådär. Sen drog vi och träffade Nea & Astrid och var med dem en stund, och lite senare kom Nils. Efter ett bra tag stack vi snabbt och ''träffade'' David och Raffa typ. Aja sen gick jag och Elin mot luthagen och Nils också för han skulle typ också dit. Sen ''droppade'' vi av honom och stack hem till Elin. Nu ligger hjärtat lilla halvdöd i sängen haha !

pussochkram.
gammal bild, vad?

Kommentarer
Postat av: Jenny

SV: ÄLSKLING JAG HAR SAKNAT SÖNDER DIG OCKSÅ! <3

2010-09-25 @ 10:39:04
URL: http://jennyahlstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0