Standing where you left me

Godkväll, eller GODnatt kanske man ska säga?

Idag på dagen gick iaf först jag och Linnéa och mötte upp Elin, drog till stan där vi hälsade på Jenny.A & Felicia.L snabbt, fina flickor det där ! Sen träffade vi Emilia och var med henne ett tag. Sen drog vi till gottsunda, då drog Linnéa hem, Elin gick snabbt och pratade med Andreas och Jag och Emilia stod utanför centrum och frös ihjäl i  väntan på Elin haha ! Iaf, sen åkte jag och Elin till henne och Emilia babe stack hem. Sen gick jag och Elin ut , tog lite kort och sånt där, stack in och nu chillar jag framför datorn & hon ligger och messar med Andreas antar jag? Men ni får en skön låt och bilder som vi tagit under kvällen, puss !
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0