the memorie i wanna forget

Har precis packat klart och sånt, så nu väntar jag bara på att Elin ska messa så drar jag till centrum och möter henne så tar vi bussen till henne i Stabby där jag sover ikväll. Nu till något helt annat, jag har världens ångest över att skolan börjar igen om 2 jävla dar. Blä vill inte, 100 läxor om dan, bli dränkt i prov m.m. Önskar jag kunde hoppa av , hatar verkligen skolan. När jag var liten älskade jag det och mitt bästa ämne var matte. Nu finns det inget värre än skola och matte är en av de ämnen jag är sämst i. Lärarna är helt störda, förutom Biologi läraren Thomas då , som jag hade förra året. Han e grym haha, biologi lektionerna var typ veckans höjdpunkter. Men nu har vi ju en annan lärare i biologi som jag har väldigt svårt för.. Whatever ! Men nu messade Elin så nu måste jag rusa,

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0