It's to late to back down now

Haha satt vid datorn så ringde Jonas o sa att fyrverkeri skiten började halv 5, så fick du panik. Sprang och klädde på mig fort som satan, skrek åt Tinke att rappa på, så sprang vi typ till bussen, men bussen kom typ en halvtimme efter så missade typ halva grejen :( Men hann se ett tag , super fint ! Mötte iaf upp Jenny och sen kom Jonas & Rasmus. Så var med dem några timmar, sen drog alla hem. Mysig kväll må jag säga !  Hursomhelst så är det pungskola imorrn. Taggad? Glöm. Men ska mulla sönder killarna, hahaha ska bli så bäst. Men nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen så jag känner mig mänsklig igen och sen blir det Jersey Shore!

Pusss & Godnatt i förväg


Kommentarer
Postat av: kkkkkkarin

nej imorn fan då jävlar !!

2010-11-29 @ 18:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0