I'll fuck your face up

School today, ja den var väll helt okej? Elin & Karin, jag och Aya saknade er idag ! Ni får se till att komma imorrn tjejer. Iallafall så ska jag snart ta en dusch, kolla på paradise hotel, sen desperate house wifes och förmodligen couger town efter det ! Det kan nästan inte bli bättre på en vardagskväll?


Haha gammal bild, på toppen av våran fjortis tid ? Haha. Men dig kallar jag en Riktig jävla äkta vänn. Jag älskar dig och stöttar dig genom allt här i livet, då, nu , imorrn och föralltid.


Kommentarer
Postat av: Elin

haha ja, tänk att vi haft en sån tid oxå... detsamma mitt hjärta, jag älskar dig <3

2010-11-30 @ 18:50:47
URL: http://elees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0