Fan, i miss u.. Godnatt

Kvällen vart ganska awesome ändå faktist. Karin kom runt 19:00/20:00 något kanske? Så var vi här inne ett tag, sen drog vi ner på stan och väntade på Felicia o Tinke. Så när vi stod o vänta kom 3 killar fram och frågade om vi ville hänga med på för fest / efter fest typ? Och jag pallade inte stå o prata med dem så tog upp mobilen o prata medans killarna fortsatte babbla på med Karin och Elin. Sen tillslut frågade dem hur gammla vi va så sa typ Elin eller Karin 14, då försvann dem snabbt , hah! Aja sen kom iaf Felicia o Tinke och då var Karin tvungen att gå tyvär. Iaf så va jag & Elin med Felicia o Tinke en liten stund sen drog vi tbx till Elin i Stabby. Nu ligger Elin däckad i sängen och tror jag tänker joina faktist.

Fuck u all & godnatt. 

1 bild från tidigare ikväll och 1 bild på mig just nu , underbart.





Kommentarer
Postat av: Karin

Kulkul !glöm inte återskräparen på måndag ! du och elin får bygga ;D HAHA

2010-11-21 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0