Bitter Sweet Memories

Åkte först ner på stan och mötte upp Felicia & Desiré. Sen kom typ Ellen tror jag hon hette och någon kille jag inte kan namnet på. Sen träffade vi Matilda.U snabbt sen drog vi vidare. Sen typ skulle Desiré, Ellen och den där killen någonstans venne vart så dem stack. Så då var det jag, Felicia och Linnéa. Så efter en stund kom Nias tror jag han hette & hans kompis , vet inte vad han heter haha och efter ett tag kom en till snubbe. Så var vi med dem en stund. Sen drog en av killarna medans resten av oss stack till Gottsunda,  då jag och Linnéa stack hem och åt snabbt och de andra 3 stack till Verona och käka. Så mötte jag upp Emilia, och under tiden väntade de andra på Verona. Så när jag och Emilia kom tillbaka så var Desiré också där. Sen stack vi alla inn. Efter en stund drog jag & Linnéa och följde med Emilia en bit på vägen hem, sen stack vi hem.

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0