Your my sun in the dark

Hej bebisar.

Hade typ en lektion på morgonen i några minuter sen gick alla 7or,8or och 9or till kyrkan och kollade på The Scary Guy när han pratade och va rolig i 2 timmar. Han var bäääääst, hans största fan nu fan huhu. Jag fick hans  autograf & en kram + så sa han att jag var söt / snygg, kunde bra engelska så han trodde inte jag var från sverige, hade snygga örhängen & att jag hade coola tatueringar, kännnnnnn er avundsjuka ;) Huhu asstolt över det fan . Aja sen hade vi lunch , då fick jag skit ont i huvudet och mådde allmänt skit så på idrotten fick jag damp på en person som inte visar det minsta respekt så jag stack hem & slapp idrotten och dansen , hihi. Men har sovit bort min huvudvärk nu så nu mår jag bra igen ! Juste min mami fyller år idag , grattis till henne !

pussen


Kommentarer
Postat av: mami

tack mitt älskade lilla <3

2010-05-05 @ 23:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0