wonderchild

Hellu babes.

Igår gick jag och Elin ut en lång stund med hunden på dagen. Vi gick på någon aslång spångrej och satte oss på en brygga o schtekte i solen ;) Sen på kvällen stack vi ut till sunnersta skolan där några från skolan var . Haha jag ba hörde från ingenstans , HEJ EMMELIE ! HEJ EMMELIEE! Aja sen kom Bebis, Jonas & Rasmus. Efter en liten stund stack Jonas hem. Sen efter en stund kom Emilia och sen efter en halvtimme-timme stack hon hem. Sen stack jag och Bebis ifrån Elin och Rasmus. Vi gick typ överallt fan haha. Det var mys ! Sen ringde Elin och sa att vi skulle komma tillbaka så vi gick dit haha , david e så diskret nät vi skulle smyga oss på Rasmus och Elin, hahah BUSTED VI BLEV :o Aja sen spran jag och Bebis igenom vattenspridare på fotbollsplanen medans Elin och Rasmus var tråkiga ... Sen runt 11:30 stack jag och Elin hem till henne och de andra stack någonstans...

Idag kommer nog jag och Elin bara sitta inne o kolla på teve eller något om vi inte tvingar ut Emilia eller David och Elia huhu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0