lång text och pics

Hej babes .

Förlåt för dålig uppdatering menmen här kommer myycket text.

Igår, sov somsagt jag o sis hos Jenny baby. Först så stack vi och träffade Wille en snabbis , sen stack vi till Emilia som var med några. Sen stack vi därifrån och gjorde typ annat. Sen åkte vi till Jenny i Rasbo. Haha vettefan vad vi gjorde då men efter ett tag stack vi in i en skog och sen fick vi hyperdamp anfall och typ kubbade ut ur skogen och gick och la oss mitt i vägen haha. Sen stack vi till skolan och då åkte fet tobbe förbi :D fråga inte... Aja vi typ lekte och klättrade upp på skoltaket och skit , whatever. Sen typ nördade vi oss framför datorn. Sen bäddade vi studsmattan för vi skulle sova där såå... Sen typ 00:00 eller något så stack vi mot skolan igen. Haha sen gick vi mitt i vägen och körde en lek där den som kasta skon längst vann. Min sko kom typ vid ett dike så när jag gick dit för att hämta min sko så ser jag en gubbe komma mot mej och det var ju liksom skit mörkt så jag sket typ på mej och kubbade snabbt som fan därifrån med Jenny och Linnéa längst bak HAHA. Aja vi sov iaf på studsmattan och gick in runt 04:00 på morgonen för det började regna...









Idag, så drog jag, Jenny och sis ner på stan där vi mötte Dommi och hennes syster Evelina som jag och sis har känt i typ 7 år så det var kul, sen kom även Felicia sötnöt. Vi stack iaf till centralen och satt och glodde på alla skaterkillar som var där. Var skit många där fan. Haha och det var en kille som vi tyckte var lite söt så vi satt och typ skrek varje gång han gjorde någont bra på sin skateboard huhu. Sen gick Evelina fram till han och sa att vi spana in han, haha han ba jag vet x) sen gick hon typ fram till han igen och sa något annat... Men kul som fan var det. Sen stack iaf jag och Linnéa hem. Sen på kvällen stack jag ut med David, Jonas och Rasmus. Vi hade kul och gick runt och studsade på Davids studsmatta, det var über kul. Sen stack iaf David och Rasmus och jag hem till mej och chillade och för 40 min typ så stack dem hem till David.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0