i need you to need me

Hej babes.

Åkte med klassen till stan idag för statsvandring. Mötte först upp Salli och Elin i gottsunda så tog vi bussen till stan. Så skulle iaf alla gå runt och hitta grejer och svara på frågor och man hade en karta så¨man skulle hitta dit man skulle. Haha jag, Elin, Karin, Salli & Aya gjorde kanske 3 frågor sen stack vi och tog en ''pause'' på varma gubben haha. Whatever , vi fick iaf skit brottom att komma i tid till lärarna men när vi kom dit fick vi reda på att vi kunde tagit längre tid på oss och vi hade liksom gjort 4 frågor av 10 kanske eller mer bara för att vi trodde man skulle va klar tidigare -.- Aja sen åkte Karin hem och jag, Elin, Salli & Aya stack till en brygga och låg där och schtekte i solen ;) aja sen drog vi till ett djur muséum '' stavning?'' som heter biotopia och som vanligt när jag ser djur så blev jag 5 år igen (a) Sen tog jag samma buss som Salli, Karen, Maxim och Bilal till stan och sen bussen därifrån hem. Ska strax gå ut med hunden och sen till Burger inn och käka med sis, ooh yees !

Puss på alla söta :)


Sötaste Karin! Hoppas hon inte läser min blogg för jag kommer få geiv av henne om hon ser att jag laddat upp bilden (a)





En lite speciell bild på Salli baby :)





Och sist men inte minst, jag & bästavän på bryggan (y)


Kommentarer
Postat av: Elin

hihi nej vadå, märks det att ja gillar o sitta på dig eller? :D

2010-05-27 @ 20:09:26
URL: http://ddiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0