boys boys boys

Hej pluttisar .

Skolan var ganska rolig i think. Har inte så mycket att säga men jag kan ju ta upp en sak. Jag vill så gärna ha läppiercing, och jag vet att jag skulle passa i det som f*n . Men mamma vägrar låta mej göra det. och jag fattar inte detdär faktist. För om jag ångrar mej sen, då får ju jag lida & skylla mej själv right? Och OM jag skulle ångra mej efter så är det ju bara att ta ur piercingen och låta det växa igen, lixom hallååå? Och att det är stor infektionsrisk. Liksom det beror på hur man sköter det. + så är det ju infektionsrisk att ta hål i öronen också eller hur? gaah jag får damp -.- + så ska ju Elin pierca naveln nästa vecka och då blir man ju ännu mer taggad på att skaffa piercing. Gosh.. Tro mej , jag kommer inte ge mej förns jag har en piercing jävel på läppen !

Dagens outfit btw haha ;)


Kommentarer
Postat av: ALEXANDRASTROLIA

KOLLA MIN BLOGG,LÄS O FÖLJ PUSS

2010-05-10 @ 23:49:36
URL: http://alexandrastrolia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0