You Better watch out

På dagen stack jag och sis o träffade Mimmi bisgsis' . Vi typ gick till centrum o satte oss utanför på marken i solen o snacka o lyssna på musik, man fick riktig vårkänsla ! Aja sen drog Mimmi vidare till stan o jag osis stack hem.
På kvällen runt 19:00 stack jag och sis o mötte upp älskling och Elia. Först var vi ute o luffade runt o tog lite kort och skit sen stack vi in till älsk och kollade på någon sajk skräckfilm. Handlade typ om en psykisk sjuk tjej som gjorde soppa av männsikor, hel knas men myysigt vare. Sen för ungefär en halvtimme sen gick älsk och Elia o lämnade oss och nu sitter jag här och kollar på den gröna milen. Kommer gråta som in åt helvete i slutet av filmen fan...

l o v e !


David, Elia och jag för skiiit länge sen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0