TRASIG PLATTÅNG !

Hola amigos !

Fattar egentligen inte varför jag skriver på spanska där uppe ibland...Kanske för det är det ända jag har lärt mej på spanskan som jag typ aldrig går på hahaha ! Aja. Har inte hänt så mycket i skolan idag, den var ganska rolig faktist. På fysiken så flummade jag o Elin på som in i helvete som vanligt men självklart förstördes det när sis ringde och sa att mamma har tagit sönder plattången... seriöst jag var nära på att gråta haha, kmr inte kunna gå ut nu för då kommer jag bara skämma ut med med lockigt hår , så jag e väldigt emo nu. Nu sitter jag hos Elin med Mimmi och Elin såklart , dem ligger i sängen o vettefan vad dem gör medans jag nördar framför datorn ;) Längtar tills imorrn !

l o v e

i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0