tell me what you see

Första ''lektionen'' var något påskspel i kyrkan. Haha man skulle gå under kyrkan typ och det var kolsvart där så jag  fick gå och hålla Elin och Aya i handen för de var vettskrämda, mahaha vad gulligt ! aja alla lektioner var väll helt okej? Eller aah de flesta. Men jag skippade dansprofilen för mina ben var helt fucket up efter idrotten så jag följde med Elin på sciece och det första jag gjorde när jag kom in var att förstöra ngns modell, typiskt mej ;) Men jag visslade och gick vidare till några andra, haha stackars Lucas ... whatever satt och drygade lite o hade askul med några töntar från B . Haha neeeerå ni e så söta så ! Efter skolan stack iaf jag och Elin och kollade på film med älskling och rasmus hos älskling. Kollade på Shutter Island. Den var helt ceeepeee saaajk men jag var skit stolt för jag fattade faktist lite grann. 

Nu drååågar jag musik .

Puss på skinkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0