mycket bilder

Sha !

sorry för att jag inte uppdaterade igår men jag var helt enkelt upptagen med mitt liv ;) Skolan har vart sisådär tråkig idag, men igår var den kul haha... har inte så mycket att berätta menmen. Skulle ju hem idag egentligen men smörade så man får va här tills på sönda ist ;) Saknar min bebis määst men i helgen ska jag, bästavän, älskling och Rasmus kolla på rec 2. Jag och Elin kommer säkert skita ner oss haha...

Gårdagens outfit :



Ljusrosa baslinne - gina tricot
Vit gullig t-shirt - Elins
Ljusrosa kofta - Elins

Dagens outfit :


Okej ser helt sär ut men pallade inte resa på mej elr ngt haha

Ljusrosa Baslinne - Ginas tricot
Jeansleggins - Gina tricot
Rosa kofta - Gina tricot

''Face / hair'' look :



Utsläppt hår och örhengen från gina !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0