i don't need you

Tja !

Har typ chillat gaalet idag. Åkte till stan och köppe foundation och mascara runt 3/4 i think? Köpte också Frida, mahaha me love !  Imorrn äre skola, fyfan för det + så är första lektionen spanska,  gosh vad tråkigt. Men eftersom jag är lite sär så behöver jag inte jobba med spanska utan jag får jobba med vad jag vill bara jag går på lektionen haha, hade ju typ inte vart på spanskan på ungefär ett halvår? Men fick lite skäll förra veckan så får väl gå på den iaf . Ska  väll spendera resten av kvällen med att komma på vad jag ska ha på mej i morrn, mahaha får väll se hur det går ?

Dagens outfit :



Adidas - Älsklings gamla
Rosa Baslinne ''syns inte på bilden'' - Gina tricot
Sönderklippna jeanstights - BikBok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0