Hos elin jaaau

Skolan har vart ganska kul i think. Sket i spanskan som vanligt och gick till skolan nästa lektion SO började ist. Det var ganska trögt, sen svenska ´. Vi hade prov o hahahah jag svär jag och Elin satt som frågetecken o kunde bara 4 frågor och tror inte ens det var rätt svar... Sen lunch sen Fysik där jag o Elin blev flummig på som vanligt. Sen hade vi rast o då gick jag o Elin o träffade älskling, Elins älskling, Jacob och Elia. Sen skolan igen o då fick jag prata med en gammal hörselpedagog ''stavning''? som jag hade förrut när jag hade hörsel fel. Sen eget arbete sen gick jag o Elin till bussen o åkte hem te Elin eftersom jag ska sova här tills på torsdag, kmr bli dunder !


Dagens outfit :




koftan - vettefan har haft den sen 4/5an
rosa linne - Gina tricot
Ljusblåa jeansleggins - Bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0