Girl talk ;)

Tja alla söta & fula .

Skolan var ganska rolig idag vad jag kommer ihåg. Gick runt o dryga med Aya lite mahaha jag e sååå snäll ;) Aja har inget speciellt att berätta förrutom att vi hade svenska prov om Subjekt & Predikat och skit och jag tror fan det gick ganska bra ?! O-M-G IT'S A MIRACLE ! haha whatever.


En sak jag har tänkt på är att nästan alla tjejkompisar jag har har sånt förjävligt dåligt självförtroende fastänn alla är så otroligt fina? Tycker det är så synd att dem inte fattar hur vackra dem är. En sak ni tjejer ska veta är att många av mina killkompisar har själva sagt att det är mycket mer ''attraktivt'' stavning? när en tjej har bra självförtroende än när den går runt och klagar på hur ful den är o skit. Okej man behöver inte ha överdrivet självförtroende o gå runt o tro man äger allt och alla för tro mej alla kommer hata dig. Men det räcker med att du vet att du är fin & betydelsefull och att du skiter i om någon lägger en idiotisk kommentar om din kropp eller dina kläder eller något någon gång. Det är oftast pågrund av att dem e avundsjuka  eller att dem inte har något bättre för sig. Och kurvor och höfter och och stor rumpa är bara snyggt? Kolla på Broke Hogan ''stavning?'' och Beyonce ''stavning?'' haha, dem är ju så otroligt vackra även fast dem inte ser ut som vandrande pinnar. Tänk på det girls ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

bra skrivet!



Tjejer ska inte se ut som pinnar vaffan. dom ska ha kurvor och en stoor ruumpa, HAHA



2010-03-30 @ 15:52:00
URL: http://kkuul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0