ge mej lite mer

Igår kväll var jag ute med Älskling och Jonas bror. Shiet vad jag älskar deras humor, man kan seriöst  inte klara en enda kväll utan att skratta ihjäl sig med dem ! Annyway, Idag var en flummskoldag mahahah. Jag seriöst typ  grät & skrattade åt mina skor nästan hela dagen? snackade om att dem var livets mening o skit, vettefan men Elin o Aya o andra värkade tycka det var roande så  vafan man får bjuda på sig själv ibland ;) Aja shit the same skoldagen var helt okej.  Är det bara jag som följer Vampire Diaries ''stavning?'' varje torsdag kl  20:00? Mitt favorit program, älskar't ! Och Stefan o hans bror är ju inte så pjåkiga , men Stefan e snyggast ;)

l o v e


Datanördar.se !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många läsare har du per dag??

2010-03-19 @ 15:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0