älskling, Karen och Jonas bitches !

Hade som sagt sov morron imorse , så jääävla niice ! Iaf så hade vi dubbel lektion i svenskan för kommer ni ihåg när jag berättade att det var en författare som kom till vår skola förrut ? Iaf så gjorde hande  idag o snackade o skit , skit tråkgt...  Aja sen vare andra lektioner blablabla o sissta lektionen var fysik där vi hade fysik prov, hahaha får väll se hur det gick senare antar jag ... Kom iaf hem för typ en halvtimme sen efter att ha vart ute med älskling, Karen och Jonas. Riktigt kul faktist. + så fick jag älsklings adidas kofta , mihihihi ! Imorrn kanske Elin bästavän sover här vi får se hure blir med det.

l o v e


Jag älskar dig och finns alltid här , det är bara att ringa <3


Kommentarer
Postat av: Elin

<3

2010-03-13 @ 10:45:26
URL: http://ddiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0